توزیع ۱۴۰ بسته سبد کالا تبرکات فاطمی در بین نیازمندان گلوگاهی

رضایی گفت: از محل موقوفات و کمک خیران گلوگاهی، ۱۴۰ بسته سبد کالا تبرکات فاطمی در بین نیازمندان گلوگاهی توزیع شد.

«مجید رضایی خورشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اوقاف با استفاده از توان خیران و درآمد حاصل از موقوفات در مناسبت های مختلف برای کمک به نیازمندان پای کار است و با تمام توان در این بخش تلاش دارد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: در قالب تبرکات فاطمی همزمان با ایام فاطمیه از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه بسته های معیشتی تهیه و در بین افراد کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

رضایی گفت:  از محل موقوفات و کمک خیران گلوگاهی،  ۱۴۰ بسته سبد کالا تبرکات فاطمی در بین نیازمندان و جامعه هدف گلوگاهی توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این سبدهای کالا 150 میلیون ریال بوده که با همراهی رئیس کمیته امداد شهرستان و همکاران اداره در بین افراد نیازمند شهرستان گلوگاه توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت درآمد موقوفات شهرستان میزان بیشتری از این کمک ها را به خانوارهای جامعه هدف ارائه دهیم.

 

رضایی یادآور شد: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا و درخواست ایشان برای استمرار کمک‌های مومنانه و بسیج مردم و خیرین برای مقابله با  پیامدهای منفی کرونا اوقاف نیز وارد عمل شده و کمک‌های خود را به نیازمندان ارائه کرده است و همنان ادامه دارد.

کد خبر 1137651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha