طرح مهر تندرستی در شهرستان دالاهو اجرا شد

فخیمی، گفت: طرح مهر تندرستی توزیع دارو و ویزیت رایگان از محل درآمد موقوفه مرحوم آیت اله کرکوکی (ره) در شهرستان دالاهو اجرا شد .

فردین فخیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : به مناسبت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طرح مهر تندرستی ( ویزیت و داروی رایگان ) در محل سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو اجرا شد .

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمانشاه افزود: این طرح با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو و بسیج جامعه پزشکی اجرا شد و دو نفر از پزشکان بسیج جامعه پزشکی در این طرح حضور داشتند .

 

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح را خدمت به اقشار محروم ، اجرای امینانه نیت واقف خیر اندیش مرحوم آیت اله کرکوکی (ره) و آشنایی مردم با نیت دارو و درمان این موقوفه است .

 

فخیمی با بیان اینکه در جهت اجرای این طرح مبلغ پنجاه میلیون ریال از محل این موقوفه هزینه شده است تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از ۱۲۰ نفر از بیماران شهرستان دالاهو دارو و ویزیت رایگان دریافت نمودند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: برخي واقفان موقوفه خود را مرتبط با يك نيت وقف نكرده‌اند و ممكن است موقوفه به‌عنوان مثال مرتبط با دو نيت كمك به مراكز درماني و كمك به مراكز آسايشگاهي وقف شده باشد.

 

کد خبر 1137726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha