موانع مطالبه گری باید از میان برداشته شود

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با تأکید بر اینکه موانع مطالبه گری باید از میان برداشته شود؛ گفت: ما گروه های مطالبه گر را منسجم و از آنان حمایت می کنیم.

حجت الاسلام محمدحسن مولا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به اینکه ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر نسبت به مطالبات مردمی از مسئولین وظیفه تسهیل گری دارد؛ افزود: در این راستا دو اقدام انجام می دهیم.

 

 

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان اظهار کرد: نخست مطالبه گران را یک جبهه کرده و از آنان حمایت می کنیم ضمن آنکه آموزش هم می دهیم، دوم اینکه مسئولین را در ستاد دعوت کرده و از آنان می خواهیم به مطالبه گران پاسخگو باشند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه ما باید موانع مطالبه گری را از سر راه برداریم و ستاد احیای امر به معروف وظیفه حاکم کردن این گفتمان در جامعه را دارد؛ تصریح کرد: گروه های مطالبه گر را انسجام دهی می کنیم.

 

 

حجت الاسلام مولا ساماندهی کارتن خواب ها، وضعیت آشفته بازار به لحاظ اقتصادی و فرهنگی، مدیریت مسئله آب استان، معادن استان، وضعیت پارک ها  و... را از مطالباتی برشمرد که اخیراً به ستاد احیای امر به معروف استان ارجاع داده شده و در برخی موضوعات جلساتی هم برگزار شده است.

 

 

وی اظهار کرد: برای آنکه حق مطلب را ادا کنیم سراغ مساجد مطالبه گر رفتیم و آنها را تخصصی می کنیم تا نسبت به موضوعات پژوهش و تحقیق انجام داده و نتایج آن را در اختیار ستاد قرار دهند.

 

 

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اشاره به اینکه هر کجا از خط قرمزها عدول شود، مطالبه گران را به خط می کنیم، از همکاری برخی مجموعه ها برای پیشبرد مطالبات مردمی خبر داد.

 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی مطالبات جهت پیدا کرد{و راه خود را یافت} ستاد احیای امر به معروف از آنان جدا می شود.

کد خبر 1137786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha