فیلم «از درد تنیده شده» جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین المللی فیلم پرواز را کسب کرد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: فیلم «از درد تنیده شده» جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین المللی فیلم پرواز را کسب کرد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: فیلم «از درد تنیده شده» به نویسندگی و کارگردانی «دانیال قاسمیان» توانست طی رقابت با فیلم هایی از کشور های انگلستان، مکزیک، برزیل و نیز دیگر فیلم هایی از ایران، جایزه بهترین کارگردانی را در بخش ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز از آن خود کند.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان عنوان کرد: این اثر هنرمند خوش نام شیروانی ۱۷ آذرماه امسال به جشنواره بین المللی فیلم پرواز راه یافت.

 

عباسپور خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه «از درد تنیده شده» به مدت پنج دقیقه با موضوع «جسم متفاوت باعث عشق متفاوت می شود» با هدف نشان دادن یک بیماری که از لحاظ عرف و فرهنگ شناخته شده نیست با پیش تولید، فیلمبرداری و تدوین، سه ماه به طول انجامید که «علی نیازی» رییس انجمن هنرهای نمایشی شیروان و «مرجان رستمیان» از بازیگران این فیلم هستند.

 

وی تصریح کرد: دانیال قاسمیان زوارم کارگردان و نویسنده این فیلم دارای مدرک تحصیلی لیسانس زبان انگیسی از سال ۸۹ در زمینه تئاتر فعالیت کرده و فیلم از درد تنیده شده ایشان سومین فیلم است و دو فیلم قبلی ایشان با عنوان جوجیکا و فرمول آب در ایتالیا و هند اکران شد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که نسبت به فراخوان پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز انجام شد استقبال بسیار خوبی از جشنواره صورت گرفت و بالغ بر ۱۷۰۰ فیلم و فیلمنامه از ایران و کشورهای مختلف به دبیرخانه ارسال شده بود و بیش از ۱۰۰ کشور برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کرده‌ بودند.

 

 

کد خبر 1137963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha