مراسم وفات حضرت ام البنین (س) در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ویژه برنامه های سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به همت کانون های منتخب در مساجد استان اردبیل برگزار شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ویژه برنامه های سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به همت کانون های منتخب در مساجد استان اردبیل برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی آئین عزاداری و سوگواری و ادعیه خوانی برای آن بانو از جمله برنامه ها بود.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: برپایی محافل انس با قرآن کریم و ایستگاه های صلواتی و پخش نذورات در بین مردم البته با رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نیز اجرا شد.

 

سقاء اضافه کرد: تبیین سبک زندگی و بیان فضائل حضرت ام البنین (س) و نقش ایشان در تبعیت از ولایت از دیگر برنامه های است که با مشارکت امام جماعت مساجد در بین الصلاتین اجرا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برنامه های فرهنگی و اجتماعی متنوعی به همت فعالان کانون های مساجد در این روز اجرا شد.

 

وی خاطر نشان کرد: توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه با مشارکت خیرین و فعالان کانون های مساجد برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا از دیگر برنامه ها است.

 

سقاء ادامه داد: اجرای برنامه «سه شنبه های تکریم» و دیدار با مادران شهدا از دیگر برنامه های فرهنگی به همین مناسبت است.

کد خبر 1138005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha