مادران شهدا مکتب امام خمینی (ره) را سرلوحه زندگی قرار دادند

نوروزی‌مهر گفت: مادران شهدا غیرت دینی را با پوست و گوشت فرزندان خود آمیخته کردند و مکتب امام خمینی (ره) را سرلوحه زندگی قرار دادند تا در هر لحظه از زندگی و اتفاقات این انقلاب، در صف اول باشند.

«مریم نوروزی‌مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار کرد: مادران شهدا باید تکریم شوند و این موضوع بسیار مهمی است چرا که همین مادران شهدا با غیرت دینی که داشتند توانستند فرزندانی باغیرت پرورش دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رسول (ص) مسجد سیدالشهدا (ع) کوی لور اندیمشک افزود: مادران شهدا غیرت دینی را با پوست و گوشت فرزندان خود آمیخته کردند و مکتب امام خمینی (ره) را سرلوحه زندگی قرار دادند تا در هر لحظه از زندگی و اتفاقات این انقلاب، در صف اول باشند.

 

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمود از دامن زن، مرد به معراج می‌رود اذعان کرد: ما باید در این سخن ارزشمند تأمل کنیم و آن را به گوش جهانیان برسانیم.

 

نوروزی‌مهر تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مادران ایرانی الگوی سوم زنان جهان هستند که با عفاف خود در جامعه حضور خوبی دارند و فرزندانی همچون شهید حججی تربیت می‌کنند.

 

کد خبر 1138048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha