وقف جدید در گلوگاه ثبت شد

رضایی خورشیدی از ثبت یک وقف جدید در شهرستان خبر داد و گفت: ورثه نیکوکار گلوگاهی با وقف زمین کشاورزی، دومین وقف سال جاری را در گلوگاه انجام دادند.

«مجید رضایی خورشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و تشکیل جلسات با خیرین جهت سوق دادن به سمت وقف های خاص و استفاده از ظرفیت خیران کار بسیار مهمی است که در اوقاف در دستور کار است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه با بیان اینکه همه تلاش دشمن دشمن برای جدایی مردم از معنویات، قرآن و اهل بیت (ع) است؛ افزود: در این راستا باید مردم را به سمت ایجاد وقف به عنوان سنت حسنه الهی سوق دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: وقف در امور خاص همچون امور فرهنگی، فعالیت‌های قرآنی، تولیدات دانش‌بنیان، محیط زیست و کمک به ازدواج و اشتغال جوانان از وقف‌های مورد نیاز در جامعه است.

 

رضایی خورشیدی از ثبت یک وقف جدید در شهرستان خبر داد و گفت: نیکوکار گلوگاهی با وقف زمین کشاورزی خود دومین وقف سال جاری را در گلوگاه انجام داد.

 

رئیس اداره اوقاف و اتمرو خیریه گلوگاه افزود: ورثه مرحوم حاج علیجان صفری، 2 هزار متر مربع زمین کشاورزی را برای برگزاری مراسمات حضرت سیدالشهدا به ارزش 5 میلیارد ريال وقف کردند تا باقیات صالحات برای آن مرحوم و بازماندگان باشد.

 

وی یادآور شد: تلاش داریم تا از ظرفیت‌های مختلف برای توسعه وقف در جامعه استفاده کنیم که در همین راستا مشاوره‌های مختلف توسط کارشناسان اوقاف نسبت به ثبت جدید در حوزه بهداشت و درمان، اعتیاد، دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت، اقتصاد مقاومتی و.. در حال انجام است.

کد خبر 1138070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha