دشمنان با بهره‌گیری از ابزار فرهنگی به دنبال دست‌یابی به مقاصدشان هستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: دشمنان با بهره‌گیری از ابزار فرهنگی به دنبال دست‌یابی به مقاصدشان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار کرد: امروزه دشمنان با بهره‌گیری از ابزار فرهنگی در راستای دست یابی به مقاصد شان علیه نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

 

وی همچنین با اشاره به تاثیرات رسانه‌های جمعی بر مخاطبان تصریح کرد: رسانه‌ها و‌ وسایل ارتباط جمعی بهترین ابزار انتقال پیام و اطلاعات محسوب می شوند پس در این راستا رسانه‌ها در دنیای مملو از اطلاعات پراکنده باید از مهارت روشنگری در فضای دررقابت اطلاعات برخوردار باشد تا بتواند پیام رسانه را به بهترین شکل به مخاطب منتقل کند.

 

وی رسانه‌های موفق را رسانه‌ای دانست که بتواند بموقع ،عمیق ، هنرمندانه و با رویکرد اقناعی بتواند نیازهای جامعه را بخوبی روایت‌گری کند.

 

مدیرکل صدا و سیمای کردستان با اشاره به مقایسه انقلاب اسلامی با انقلاب های بزرگ جهان( انقلاب فرانسه، شوروی و آمریکا) انقلاب اسلامی ایران را یکی از انقلاب های شاخص جهان دانست.

 

عبدالملکی اضافه کرد: امروز نسل جوان بیش از هر زمانی نیازمند اقناع هستند و در این راستا رسانه با ایفای نقش خود می تواند تاثیرگذار باشد.

 

کد خبر 1138188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha