هر کجا که غیرت دینی داشته باشیم در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد

سردار اشتری استقلال، آرامش و امنیت ایران اسلامی را مرهون تلاش و جانفشانی شهدا دانست و گفت: هر کجا که غیرت دینی داشته باشیم در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد و ما باید پاسدار این امنیت باشیم و در مسیری حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار حسین اشتری» امروز (یکشنبه ۲۶ دی) در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت خوزستان که در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی خرمشهر برگزار شد، امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و اظهار کرد: ما باید پاسدار این امنیت باشیم و در مسیری حرکت کنیم که مانند روزهای اول دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات و با توکل به خدا از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهدا را برای همه نسل‌ها الگو و اسوه دانست و افزود: دوران دفاع مقدس دوران پر افتخاری است و جبهه مقاومت هم با تاسی از همین شهدا شکل گرفت که تاکنون به پیروزی رسیده است.

 

وی با بیان اینکه ما با الگوگیری از شهدا، در حوزه علم و فناوری و انرژی هسته‌ ای پیشرفت‌ های قابل توجهی داشته‌ایم تصریح کرد: رمز موفقیت شهدا اخلاص، ولایت‌مداری و حرکت آنها در مسیر انقلاب اسلامی است.

 

سردار اشتری اضافه کرد: هر کجا که غیرت دینی داشته باشیم در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با غیرت دینی و اتکا به خداوند متعال به پیروزی رسیدند.

 

وی ابراز کرد: استان شهیدپرور خوزستان و شهدای نظم و امنیت این استان برای آرامش مردم و رضای خدا جان خود را فدا کردند و امروز باید همه تلاش کنیم که این امنیت همچنان برقرار باشد تا گروهی و یا کسانی جرات نداشته باشند که آرامش را برهم بزنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ناجا تا پای جان از مردم دفاع می کند و در تلاش است نظم و امنیت را ارتقا دهد اذعان کرد: ما هر کجا که امنیت مردم توسط افراد خاطی مختل شود با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

 

وی اهداف دشمنان و معاندان را ضربه به ثبات و خدشه دار کردن اقتدار کشور برشمرد و عنوان کرد: دشمن در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در غرب، شرق و شمال کشور و پس از آن با جنگ تحمیلی فتنه‌ها برافروختند اما نیروهای انتظامی و نظامی در مقابل این فتنه‌ها ایستادند و امروز همان راه را با قاطعیت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

 

سردار اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای حرفه‌ای و آموزش دیده و داشتن تجهیزات و امکانات به روز، با حمایت همه دستگاه‌های امنیتی این راه و حرکت رو به جلوی کشور که در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

 

وی در بخشی از سخنان خود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را سرباز واقعی ولایت دانست و خاطر نشان کرد: رمز موفقیت سردار سلیمانی اخلاص و ولایتمداری بود.

 

فرمانده ناجا کشور با بیان اینکه برای پیروزی در عصر حاضر نیز باید همان اخلاص و ولایتمداری وجود داشته باشد یاد آور شد: یکی دیگر از خصوصیات رزمندگان و شهدا غیرت دینی است و می بایست تقویت غیرت دینی برای مقابله با دشمنان و بدخواهان مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 1138230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha