آماده باش ۵۰ تیم گشت  پلیس در طرح زمستانی گیلان

صفاری از آماده باش ۵۰ تیم گشت پلیس در طرح زمستانی گیلان خبرداد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جاور صفاری» امروز ( یکشنبه ۲۶ دی ) در جلسه ستاد مدیریت بحران گیلان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف در جلگه همه دستگاه ها از جمله پلیس راه بایستی آمادگی لازم داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان بابیان اینکه همه راهدارخانه های ثابت و سیار در محورهای اصلی و فرعی بایستی فعال باشند گفت: در حال حاضر ۵۰ تیم گشت با بیش از ۲۹۰ نیرو در راستای اجرای طرح زمستانی پلیس در محورهای برون‌شهری گیلان فعال است.

وی اذعان کرد: تقاطع غیرهمسطح سراوان باید باز باشد و در صورت بسته بودن این مسیر، محور فومن سراوان، محور رشت به سمت امامزاده هاشم(ع) و محور سنگر به کوچصفهان را تحت تاثیر قرار می‌ دهد.‌

صفاری با اشاره به لزوم جلوگیری از انسداد محور سیاهکل به سمت سنگر به عنوان یک مسیر جایگزین خاطرنشان کرد: باز بودن محور سنگر به سمت کوچصفهان نیز بسیار حائز اهمیت است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه نمک‌پاشی و برف‌روبی بایستی در ساعات اولیه بارش برف صورت گیرد اظهار کرد: کنترل زنجیر چرخ از‌ مطالبه‌های اصلی دستگاه‌های مسئول است و در مناطق کوهستانی و جلگه‌ای با جدیت و قاطعیت آن را پیگیری و اجرای کنند.‌

کد خبر 1138265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha