توزیع ۴۰۰ بسته‌ غذایی، بهداشتی و لوازم التحریر بین نیازمندان  لودابی

به همت قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه در قالب رزمایش های «مواسات و همدلی»، ۴۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در روستاهای محروم بخش لوداب توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محسن عادلی» در این زمینه، گفت: مردم، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و به همین دلیل خدمت به مردم در این انقلاب مثل عبادت برای خدا است.

 

مسئول قرارگاه ‌سازندگی پیشرفت و آبادانی لوداب افزود: دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) خود مروج و الگوی اصلی انفاق بوده‌اند و به همین دلیل پیروان آنها از جان و مال خود برای کمک به همنوعانشان دریغ نمی‌کنند.

 

وی یادآور شد: قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه در ادامه رزمایش های «مواسات و همدلی» در روستاهای محروم لوداب در این مرحله تعداد ۴۰۰ بسته شامل ۲۰۰ بسته غذایی (برنج، روغن، عدس، لپه، ماکارونی، قند و چای) و ۱۰۰ بسته شیر خشک، ۵۰ بسته بهداشتی و ۵۰ بسته لوازم التحریر بین نیازمندان این بخش توزیع کرد.

 
عادلی ادامه داد: ان شاالله هفته آینده پنج سری جهیزیه به زوج های جوان دهستان چین اهدا خواهد شد.
 
 
مسئول قرارگاه ‌سازندگی پیشرفت و آبادانی لوداب گفت: سپاه پاسداران با لبیک به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری در میدان‌های مختلف با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی با افتخار در کنار مردم است.
 
 

 

 

 

 

 

 

 
 
کد خبر 1138296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha