لزوم رفع کمبودهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیمشک

جهانگیری گفت: وسعت شهرستان اندیمشک در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه‌های روستایی گسترده است اما اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان کمبودهایی در حوزه ماشین‌آلات راهداری دارد که باید ماشین‌آلات سنگینی در اختیار این اداره قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (دوشنبه ۲۷ دی) در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان، با تشریح پروژه‌های حوزه راهداری شهرستان اندیمشک اظهار کرد: در سیلاب اخیر خساراتی به آب‌نما و آسفالت جاده‌های روستایی بخش‌ الوارگرمسیری وارد شده که ضرورت دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جاده‌ها بهسازی، لکه‌گیری و آسفالت شوند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: باید تا قبل از ایام نوروز، پروژه‌های نیمه‌کاره شامل بهسازی و روشنایی جاده چمگلک حد فاصل پل جاده سد دز تا تقاطع جاده سربندر چمگلک، روشنایی کمربندی سربندر و روشنایی شهرک مدنی تا سه‌راهی دهلران هر چه سریع‌تر توسط راهداری به سرانجام برسند.

 

وی با بیان اينکه عملیات روشنایی شهرک مدنی تا شهر آزادی با اعتبار ۲ میلیارد تومان در دست احداث است اذعان کرد: وسعت شهرستان اندیمشک در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه‌های روستایی گسترده است اما اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان کمبودهایی در حوزه ماشین‌آلات راهداری دارد که باید ماشین‌آلات سنگینی در اختیار این اداره قرار گیرد.

 

«غلامعباس بهرامی‌نیا» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان نیز تصریح کرد: فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی دغدغه‌های به‌حقی در حوزه راهداری دارند که امید است در کوتاه‌ترین زمان ممکن پروژه‌های نیمه‌کاره این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

 

کد خبر 1138593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha