اهدای ۴۰ جلد کتاب از سوی دفتر امام جمعه جهرم به طرح «نذر کتاب» شهرستان فسا

حجت الاسلام اکبری گفت: تعداد ۴۰ جلد کتاب از تالیفات دفتر امام جمعه جهرم به طرح «نذر کتاب» کتابخانه عمومی فسا اهدا شد.

حجت الاسلام «محمد اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از سوی امور فرهنگی و تدوین آثار دفتر امام جمعه جهرم تعداد 40 جلد کتاب به طرح «نذر کتاب» کتابخانه عمومی شهرستان فسا اهدا شد.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: کتاب های اهدا شده به این طرح، از تالیفات دفتر امام جمعه جهرم بوده است که از هر کدام 2 جلد به طرح «نذر کتاب» اهدا شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین تعدادی از کتاب های تالیف شده توسط نویسندگان جهرمی نیز در میان کتاب های اهدا شده به طرح «نذر کتاب» بوده است.

 

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه تا کنون 17 عنوان کتاب در دفتر امام جمعه جهرم تالیف شده است، خاطرنشان کرد: این کتاب ها آثاری از آیت الله آیت اللهی امام جمعه پیشین جهرم، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم و برخی از نویسندگان این شهرستان بوده است.

 

وی عنوان کرد: راه زندگی و رسم بندگی، همراه با پیامبر (ص) هم درس با ابوذر، یکصدو ده قطره از دریای غدیر، حجابی برای گل، خودکشی، درآمدی بر مبانی حدیثی گام دوم انقلاب، منتخبی از احادیث درباره انتخابات، خاتم سلیمان عشق، نگاهی به ماجرای فدک، چهل حدیث در فضائل و کرامات حضرت علی (ع)، مهر نهان، پایان بی پایان، برگی از دفتر مهتاب، گل های بهشتی، بنوی ناشناخته و فرمان زمامداری از کتاب های منتشر شده در دفتر امام جمعه جهرم بوده است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم خاطرنشان کرد: پیش از این نیز کتاب های منتشر شده در دفتر امام جمعه جهرم به تمام کتابخانه های عمومی سطح شهرستان اهدا شده است.

 

حجت الاسلام اکبری در پایان اظهار کرد: همچنین چند عنوان کتاب دیگر نیز در دست انتشار بوده که در آینده نزدیک چاپ و به بازار کتاب عرضه می شود.

 

کد خبر 1138704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha