بیمارستان جدید بشرویه به بهره برداری می رسد

فرماندار بشرویه گفت: از ابتدای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان جدید شهرستان بشرویه تاکنون مبلغ ۲۷ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است و این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار طی ۲ الی ۳ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: پروژه ساخت بیمارستان جدید شهرستان بشرویه که از سال ۹۰ آغاز شده بود از سال ۹۱ تا ۹۵ بودجه مصوب در لایحه بودجه ملی داشت.

 

فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: از سال ۹۵ بودجه آن بسته شد و علی رغم پیگیری مسئولین شهرستانی تا سال ۹۸ ردیف اعتباری بسته بود و در طول سال های ۹۱ تا ۹۵، ۲ پیمانکار در این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کار کردند.

 

وی با بیان اینکه باتوجه به نیاز بیمارستان جدید در سال ۹۸، ۷۰۰ متر اضافه بنا در ساختمان در نظر گرفته شد، افزود: از سال ۹۸ با اعتبار چهار میلیارد تومان ادامه ساخت این پروژه از سر گرفته شد که با پیشرفت فیزیکی همزمان اعتبارات افزایش می یافت و از زمان اجرای مجدد پروژه تاکنون مبلغ ۲۷ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

 

شفیعی با اشاره به اینکه از اسفند ۹۷ تاکنون پیمانکار با شدت کارکرده و پروژه توقف نداشته است، گفت: بیمارستان جدید شهرستان بشرویه اکنون بالای ۹۵ درصد پیشرفت ساختمانی دارد و برای تکمیل نیازمند اعتبار است و با پیگیری های مسئولان اعتبار تامین تجهیزات آن در مجموع تایید شده است.

 

فرماندار بشرویه در پایان عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار احتمالا طی دو یا سه ماه آینده این ساختمان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1138838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha