حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری نیست

وزیر کشور با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری نیست، گفت: همه دانش آموزان باید در مدرسه حضور پیدا کنند مگر در موارد خاصی که تصمیم مستقل گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، احمد وحیدی در حاشیه همایش  بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: مدارس و آموزش بحث مهمی است که در ستاد ملی کرونا در مورد  آن بحث شد.در هیچ کشوری آموزش و پرورش تعطیل نشده است، چراکه اگر تعطیل باشد دانش آموزان از تعلیم و تربیت عقب می‌افتند و با ارزیابی در سطح بین الملل تصمیم بر این شد که مدارس باز شوند، دانش آموزان در مدارس حضور پیدا کنند و آموزش‌ها به صورت حضوری پیگیری شود.

 

وزیر کشور اظهار کرد:  اگر کمبودی در بحث آموزش باشد جبران خواهد شد ،ما هیچ گزارشی از ابتلاء دانش آموزان به کرونا به دلیل حضور در کلاس درس نداریم و باید بگوییم گزارش‌هایی که در وزارت بهداشت در این خصوص داشتیم مشکلی در این حوزه نبوده است.اولیا نیز نگران این مسئله نباشند چراکه ابعاد بازگشایی را بررسی خواهیم کرد.

 


وی تاکید کرد: از لحاظ واکسیناسیون شرایط خوبی داریم و مدیریت هوشمند اجرا خواهد شد البته پروتکل‌ها و آگاهی بخشی بیشتری به دانش آموزان انجام خواهد شد.اگر هر زمان وضعیت تغییر کند بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات تغییر خواهد کرد.

 

وحیدی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در حال حاضر اختیاری نیست گفت: همه دانش آموزان باید در مدرسه حضور پیدا کنند مگر در موارد خاصی که تصمیم مستقل گرفته خواهد شد.در بعضی از مناطق ممکن است دانش آموزان دو شیفت شوند و با تعداد کمتر اما اصل بر آموزش حضوری است.

کد خبر 1138915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha