تکمیل ۳۲۰پروژه نیمه کاره ساری مورد توجه فرماندار جدید مرکز مازندران باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی به وجود ۳۲۰ پروژه نیمه‌کاره در شهرستان ساری اشاره و خواستار تسریع در تکمیل این طرح‌ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲۸دی) در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ساری، بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان تأکید و اظهار کرد: جوان‌گرایی نباید بهانه‌ای برای عدم بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان باشد. البته داشتن ابتکار و نوآوری در کارها نیز ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به وجود ۳۲۰ پروژه نیمه‌کاره در شهرستان ساری اشاره و خواستار تسریع در تکمیل این طرح‌ها شد.

 

وی با یادآوری اینکه هرچند مازندران کلان‌شهر ندارد اما آنچه مهم بوده، «کرامت شهر» است، گفت: نبود بیکاری، وجود عدالت، توجه به بهداشت، نظارت بر اماکن، ارزاق و اجناس، رعایت ارزش‌های دینی و اسلامی، معاش و معاد سالم از ویژگی‌های کرامت شهر است و باید به این مسئله دست‌یابیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تأکید بر اینکه باید مرکز استان را به کرامت شهر تبدیل کنیم، افزود: مسائل ترافیک، حمل‌ونقل، مبلمان شهری، ارزش‌های اسلامی و معماری اسلامی را در این شهر پیاده کنیم.

 

وی به معماری بومی و اسلامی فراموش‌شده در شهرها اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که تحت تأثیر فرهنگ معماری غربی قرار گرفتیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: توجه به انفال، محیط‌زیست و روستاها را ضروری است؛ آبادانی شهر درگرو آبادانی روستاها است وگرنه شاهد مهاجرت از روستاها به شهر خواهیم شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: فرماندار ساری برای روستاهاطرح‌های خوبی را به اجرا درآورد.که باید در دور جدید نیز تداوم داشته باشد.

کد خبر 1138917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha