برگزاری کارگاه آموزشی «تولید محتوا با تلفن همراه» در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)»

پاریاو از برگزاری کارگاه آموزشی «تولید محتوا با تلفن همراه» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم خبر داد.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کارگاه آموزشی «تولید محتوا با تلفن همراه» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، فراگیری بچه های مسجد با تولید محتوا و سهولت در استفاده از تلفن همراه برای تولید محتوا در فضای مجازی است.

 

وی به سرفصل های این کارگاه اشاره کرد و اظهار داشت: طراحی پوستر و عکس نوشته با گوشی، تدوین کلیپ و موشن و حذف بک گراند از سرفصل های این کارگاه آموزشی به شمار می آید.

 

پاریاو با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی «تولید محتوا با تلفن همراه» در 10 جلسه برگزار می شود، گفت: زمان برگزاری این کارگاه یکم تا دهم بهمن ماه است.

 

وی مهلت نام نویسی برای شرکت در این دوره آموزشی را تا 30 دی ماه عنوان کرد و از علاقمندان برای شرکت در این کارگاه دعوت کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: این کارگاه آموزشی در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» برگزار می شود.

 

کد خبر 1138984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha