برگزاری مسابقه حفظ  قرآن برای کودکان توسط کانون  فرهنگی ، هنری مصباح روستای پیروز ملایر

امیری گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) مسابقه حفظ۱۰ سوره پایانی قرآن کریم برای کودکان زیر ۱۲ سال توسط کانون مصباح وخانه قرآن جوادالائمه روستای پری برگزار می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در ایام ماه مبارک جمادی الثانی برنامه های مختلف در فضای مجازی های در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر  در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ختم صلوات، ختم قرآن هدیه به  حضرت زهرا(س)و برگزاری مسابقه قرآن است.

 

وی با بیان اینکه مسابقه حفظ ۱۰سوره پاياني قرآن براي بچه های زیر۱۲سال  برگزار می‌شود گفت: این مسابقه همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) توسط کانون مصباح وخانه قرآن جوادالائمه روستای پری برگزار و در پایان به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی برگزاری ختم ۵ هزار صلوات  هدیه به حضرت فاطمه(س) را از دیگر برنامه های این کانون در هفته زن و میلاد حضرت زهر(س) برشمرد و افزود: ختم کامل قرآن و  هدیه به حضرت زهرا از دیگر برنامه های این کانون در این ایام است.

وی برگزاری جشن ویژه  میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) برای باتوان در فضای کانون را از دیگر برنامه ها خواند و افزود: مراسم حاملان قرآن نیز در این برنامه اجرا خواهد شد.

 امیری با بیان اینکه در ایام دهه فجر نیز برنامه های خوبی در این کانون پیش بینی شده تصریح کرد: اجرای جشن و مراسم سخنرانی و فعالیت در فضای مجازی جهت معرفی شهدا و بیان دستاوردهای انقلاب توسط کانون ، برگزاری  مسابقات در رشته های مختلف هنری و... از جمله این برنامه ها خواهد بود.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد

کد خبر 1139021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha