بیست‌ و هفتمین جشنواره ملی  شعر رضوی در کرمان برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بیست‌ و هفتمین جشنواره ملی شعر رضوی اوایل بهمن ماه به ‌صورت حضوری و مجازی در شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا علیزاده از برگزاری بیست‌ و هفتمین جشنواره ملی شعر رضوی اوایل بهمن ماه به ‌صورت حضوری و مجازی خبر داد و گفت: همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم افتتاح و اختتام این رویداد ملی دوم و سوم بهمن‌ماه در کرمان برگزار می شود.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: این مراسم در کرمان به عنوان خاستگاه این جشنواره‌ آیینی با حضور برگزیدگان و میهمانان کشوری و استانی به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 


وی با اشاره به استقبال از جشنواره شعر رضوی امسال گفت: برای شرکت در جشنواره بیست و هفتم؛ یک هزار و 673 اثر به دبیرخانه‌ دائمی جشنواره ارسال شده و از این تعداد 831 اثر در بخش کلاسیک، 417 اثر در بخش سپید، 214 اثر در بخش ترانه و 211 اثر در بخش ویژه‌ی دانشجویی ارسال شده است.

 

 


علیزاده ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود  تقریباً از همه‌ استان‌ها کار و اثر به دبیرخانه‌ جشنواره رسیده اما بیشترین آثار از خراسان رضوی، خراسان جنوبی و تهران است.

 

 

وی درباره‌ داوری جشنواره نیز افزود: داوران جشنواره از شاعران و اساتید استانی و ملی هستند.

کد خبر 1139084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha