آیین نکوداشت و مروری بر آثار زنده‌یاد محسن وزیری‌مقدّم

در مراسم ویژه افتتاح نمایشگاه آثاری از«محسن وزیری‌مقدّم»، از پایه‌گذاران جنبش هنر نوگرای معاصر ایران،متعلق به گنجینه فرهنگستان هنر که برای نخستین بار رونمایی می‌شود،نام‌آوران هنر ایران از نقش اثرگذار و جریان‌ساز او در تاریخ تحول هنر معاصر خواهندگرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا، وابسته به فرهنگستان هنر، در این نشست تخصصی که عصر پنج‌شنبه، 30 دی 1400، ساعت 15:30 تا 17، در تالار گلستان هنرِ فرهنگستان هنر برگزار می‌شود، مهدی حسینی، غلامحسین نامی، فرشید مثقالی، ابراهیم حقیقی، محمدرضا اصلانی، بهزاد شیشه‌گران، مرتضی گودرزی، حسینعلی نوذری، مژده طباطبایی، جعفر نجیبی، و سهراب هادی درباره ابعاد گوناگون این هنرمند و آثار او سخن خواهند گفت.

همچنین، بعد از نشست، نمایشگاه آثار دیده‌نشده محسن وزیری‌مقدّم (از گنجینه آثار فرهنگستان هنر) در مؤسسه صبا افتتاح و هم‌زمان از یادنامه تحلیلی و تصویری این هنرمند رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست، می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552، مراجعه کنند و یا به‌صورت مَجازی، از طریق نشانی اینترنتی https://b2n.ir/t40211، در نشست حاضر شوند.

همچنین، نمایشگاه آثار محسن وزیری‌مقدّم از 2 تا 4 بهمن 1400، در نگارخانه خیالِ مؤسسه صبا، به نشانی خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، شماره 125، میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود. 

کد خبر 1139099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha