سنجش مهارت در اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قرار دارد

شهریور گفت: چرخه درست تدوین استانداردهای آموزشی، آموزش و سنجش مهارت قطعا به اشتغال منجر می شود که در اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی حسین شهریور»، امروز (چهارشنبه 29 دی) در بازدید از از مرکز بزرگ سنجش مهارت شیراز گفت: تمدید گواهینامه های مهارت صادر شده قبل از سال 1391 فقط تا پایان سال جاری امکان پذیر است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: بر این اساس صاحبان گواهینامه های مهارت که تاریخ صدور آن قبل از سال 1391 است فقط تا پایان سال جاری فرصت دارند با مراجعه به واحد آزمون مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان و یا واحد آزمون ادارات کل فنی حرفه ای، گواهینامه مهارت خود را تمدید کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که در موعد مقرر به تمدید گواهینامه خود اقدام نکنند باید برای دریافت گواهینامه مهارت خود، مجددا در آزمون های تئوری و عملی شرکت کنند.

شهریور تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون های مهارتی امری بسیار مهم بوده و بازار کار تشنه نیروی کار ماهر است و تصمیمات جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز با هدف توانمندسازی نیروی کار اتخاذ می شود زیرا چرخه درست تدوین استانداردهای آموزشی، آموزش و سنجش مهارت قطعا به اشتغال منجر می شود.

خاطر نشان می شود، معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از کارگاه های مرکز سنجش مهارت آنلاین شیراز نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون های مهارتی قرار گرفت و بازدیدی از مرکز حمل و نقل ترافیک شهری شیراز که وظیفه آموزش به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون از جمله اتوبوس ها و تاکسی ها را بر عهده دارد نیز داشت.

کد خبر 1139132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha