قرآن، بهترین شیوه‌ را برای زندگی همراه با سعادت به انسان‌ها نشان داده است

شهبازی، گفت: قرآن، بهترین شیوه‌ها را برای زندگی دنیایی همراه با سعادت به انسان‌ها نشان داده است

حسن شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: فرزندان وقتی در محیط خانه و خانواده با قرآن کریم مانوس شوند این انس بسیار ارزشمند و در ذهن آنان ثبت خواهد شد.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین افزود:یکی از مواردی که در زندگی ما به عنوان یک مسلمان کمتر بدان توجه می شود تلاوت قرآن به عنوان کتاب دینی ما و تعمق در آیات آن است.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر ما به آثار خواندن قرآن توجه و قرآن را مانند دوستی در زندگی انتخاب کنیم، آیاتش را بخوانیم و در معانی آسمانی‌اش تفکر کنیم،پس از مدتی زندگی‌مان سرشار از نور،روشنایی،طراوت و زیبایی خواهد شد.

 

شهبازی بابیان اینکه تلاوت قرآن در خانه باعث نزول برکات الهی می‌شود تصریح کرد: خواندن قران با فرزندان، می تواند یکی از مؤثرترین راه های تربیت فرزند باشد، بچه هایی که از کودکی قرآن خواندن پدر و مادر را ببینند، به آن علاقه مند می شوند و در جوانی و بزرگسالی به احکام قرآنی اعتقاد قوی تری پیدا می کنند.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی قصرشیرین در پایان گفت: با برگزاری نشست‌های تخصصی در باب فضیلت ها و  آثار قرآن برای پدران ومادران می توان جوانان و کودکان را به خواندن قرآن تشویق کرد.

 

 

 

کد خبر 1139144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha