هشتمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی اکران می شود

نبی زاده گفت: همزمان با چهلمین جشنواره فیلم فجر، هشتمین جشنواره فیلم فجر در این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «ناصر نبی زاده» امروز (۲۹ دی) در دیدار مسئولان کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: هشتمین جشنواره فیلم فجر استان همزمان با چهلمین جشنواره فجر کشور در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در راستای سیاست های عدالت محورانه دولت سیزدهم، طرح دوره های آموزش رایگان هنر در مناطق محروم کشور اجرا می شود که این طرح همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی آغاز می شود.

 

وی از برپایی نمایشگاه های متعدد از جمله آثار خوشنویسی اساتید کشوری را ایام دهه فجر خبر داد و افزود: همچنین چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان برگزار خواهد شد.

 

نبی زاده با بیان اینکه در حوزه های قرآنی نیز برنامه های متعددی در سطح استان پیش بینی شده است، تأکید کرد: برگزاری نهمین جشنواره شعر فجر، دومین جشنواره کالاهای فرهنگی و بومی، شب های شعر، نشست های بصیرتی، اختتامیه جشنواره شعر رستاخیز شن ها از دیگر برنامه های استان در دهه فجر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در مناطق مرزی با همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دهه فجر، گفت: مسابقات کتابخوانی برای تبیین دستاوردهای انقلاب پیش بینی شده است.

 

«علیرضا آیینه دار» مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در این نشست به فعالیت کمیته تبلیغات و رسانه اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲۴۷ برنامه رادیویی از جمله ۴۰ قسمت مجموعه رادیویی پیرامون انقلاب اسلامی، ۱۳۸ برنامه در حوزه سیما و برنامه‌ها و تولیدات حوزه خبری و ۸۷ برنامه در فضای مجازی تولید و پخش خواهد شد.

 

 

کد خبر 1139162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha