تفاهم نامه همکاری بین ستاد کانون‌های مساجد و ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری منعقد شد

تفاهم نامه ستاد کانون های مساجد با ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به منظور کمک به تحقق اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای توسعه و همکاری ۲ جانبه منعقد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در جلسه انعقاد تفاهم نامه با ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری که در دفتر مدیر ستاد اقامه نماز برگزار شد، اظهار داشت: تفاهم نامه ستاد کانون های مساجد با ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری به منظور کمک به تحقق اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای توسعه و همکاری ۲ جانبه منعقد شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: معرفی ظرفیت های متقابل دستگاه های طرف تفاهم و استفاده از این ظرفیت ها در برنامه های فرهنگی و اجرای جشنواره های فرهنگی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری است.

 

وی، همکاری در راستای اجرای برنامه ها، همایش ها و دوره های آموزشی در طول سال، ارائه نرم افزارهای فرهنگی، هنری، مذهبی و اعتقادی اقلام مرتبط فرهنگی با موضوع نماز با تخفیف ویژه به کانون های مساجد و آمادگی کانون های مساجد جهت میزبانی از برنامه ها و دوره های مختلف ستاد اقامه نماز را از موارد عنوان شده در این تفاهم نامه به شمار می رود.

 

مظاهری گفت: همکاری و تعامل در زمینه های آموزشی، علمی و پژوهشی با رویکردهای نماز، فرهنگ و مسجد، همکاری در برگزاری نمایشگاه های تخصصی نماز در کانون های مساجد، همکاری و تعامل در برگزاری جشنواره های فرهنگی با موضوع نماز از دیگر موارد همکاری مشترک در این تفاهم نامه است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همکاری در تجهیز کتابخانه های مساجد به کتب تخصصی نماز، حمایت و پشتیبانی از آثار فرهنگی و هنری با موضوع نماز توسط اعضای کانون ها، همکاری در برگزاری جشن تکلیف نوجوانان در مساجد و حمایت از تولید سرود با موضوع نماز توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های مشترک این تفاهم نامه است.

 

وی یادآور شد: مدت زمان این تفاهم نامه از زمان امضا به مدت دو سال است و امیدواریم به خوبی بتوانیم در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری فعالیت داشته باشیم.

 

کد خبر 1139167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha