ضرورت آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات به مردم در روزهای سرد زمستانی

مرادلو با اشاره به ضرورت آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات به مردم در روزهای برفی گفت: بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای شهر زنجان امروز در جلسه شورای شهر زنجان اظهار کرد: در روزهای اخیر که هوای برفی و کولاک در سطح شهر حاکم است مشکلاتی برای تردد مردم ایجاد شده که شاهد تلاش نیروهای شهرداری هستیم.

 


منصور مرادلو با بیان اینکه امسال شاهد بارش خوبی بودیم و برکات آن را در طول سال خواهیم دید، بر ضرورت آمادگی نیروهای بحران تاکید کرد و گفت: پیشتر نیز مانوری از سوی شهرداری برای آمادگی در روزهای بحرانی برگزار شد چرا که این اتفاقات در شهر زنجان که منطقه سردسیر قرار دارد قابل پیش بینی است.

 


وی بر ضرورت آمادگی و هماهنگی بیشتر مدیریت بحران شهری و دستگاه های خدمات رسان در چنین روزهایی تاکید کرد و گفت: نیاز است تا دیگر دستگاه ها نیز در چنین روزهایی در کنار شهرداری باشند .

 


این مسئول با یادآوری اینکه بایستی امکانات خدمت رسانی زمستانی در استان به روزرسانی شود، گفت: در این روزها شاهد مسدود شدن راه های روستایی بودیم که متاسفانه امکانات موجود جوابگو نبود و از نیروهای سپاه و ارتش بهره مند شدیم.

 


مرادلو به انتظارات شهروندان در برف روبی خیابان ها بالاخص در مراکز پرتردد و خیابان های اصلی و بازگشایی راه ها گفت: فعال سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد شهروندان که امکان استفاده از خودروهای شخصی ندارد را از دیگر انتظارات مردم خواند.

 


وی با اشاره به ضرورت آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات به مردم در روزهای برفی گفت: بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.

 


به گفته مرادلو، در بودجه 1400 شهرداری اعتباری برای استفاده از امکانات و خدمات بخش خصوصی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: توجه به پوشش کارگران شهرداری و تهیه لباس و کفش گرم در این فصل سرما لازم است و اگر کوتاهی در این زمینه انجام شود شورای شهر برخورد خواهد کرد.

 


رئیس شورای شعر زنجان ادامه داد: ستاد بحران شهرداری در این روزهای سرد فعال تر باشد و به امورات نظارت بیشتری داشته باشد.

 


این مسئول با بیان اینکه تجهیزات شهرداری در این فصل باید به روزرسانی شود، گفت: اعضای شورا در کنار مردم حاضر هستند و پیگیر مشکلات مردم در این روزها هستند.

 


وی به جلسه هماهنگی دهه فجر در شورای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: لازم است برنامه های شاد که موجب تزریق روحیه امید و نشاط می شود در این روزها اجرایی شود.

 

شورای اسلامی شهر زنجان امروز 15 لایحه وارده داشت و همه آن‌ها با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسیدند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به اِعمال جایزه‌خوش‌حسابی به مناسبت دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد.

 

تعرفه پیشنهادی عوارض و بهای خدمات و ارزش معاملات ساختمانی تبصره 11 ماده 100 نیز مصوبه بعدی شورا بود.

 

کد خبر 1139213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha