یزد به پایتخت ورزش‌های ساحلی ایران تبدیل می شود

یوسفی با اشاره به برنامه ریزی در جهت ورزش های ساحلی در یزد گفت: یزد به پایتخت ورزش‌های ساحلی ایران تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، فاضل یوسفی دبیر المپیاد ورزش محلات استان یزد امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: افتتاحیه نهمین دوره المپیاد ورزشی استان یزد در روز 30 دیماه در محل سالن وحدت یزد برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع 26 رشته انفرادی در بخش آقایان و 25 رشته انفرادی در بخش بانوان و 4 رشته خانوادگی داریم که علاقمندان به رقابت می پردازند.

یوسفی گفت: ما در ذیل المیپاد ورزشی محلات، دو المپیاد دیگر نیز داریم که المپیاد پارالمپیک ورزشی محلات و المپیاد ورزشی ساحلی داریم که المپیاد پارالمپیک در اوایل سال آینده برگزار می شود.

دبیر المپیاد ورزش محلات استان یزد بیان کرد: یزد به عنوان شهر بدون ساحل کشور در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن به عنوان پایتخت ورزش‌های ساحلی ایران است و با شعار "کویر، ساحلی به وسعت دریا« در حال تلاش در این حوزه است.

یوسفی ادامه داد: با توجه به سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته در این المپیاد، هزینه ثبت نام رایگان در نظر گرفته شده که افراد بیشتری بتوانند اقدام به حضور در این جشنواره کنند.

وی گفت: نحوه ثبت نام به صورت غیر حضوری از طریق مراجعه به سایت « www.farhang.yazd.ir » است که شرایط آن نیز زدن دو دوز واکسن است.

کد خبر 1139220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha