برنامه ریزی سفرهای نوروزی در آران و بیدگل از سرگرفته شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: با مهار نسبی کرونا در کشور، برنامه‌ریزی‌ها برای سفرهای نوروزی پس از دو سال وقفه در شهرستان آران و بیدگل از سر گرفته شده است.

علی اکبر رضایی در حاشیه نشست هماهنگی خدمات سفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با توجه به مهار نسبی کرونا در کشور به واسطه واکسیناسیون عمومی و وضعیت آبی کرونایی شهرستان آران و بیدگل ، برنامه‌ریزی‌ها برای سفرهای نوروزی پس از دو سال وقفه از سر گرفته شده است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل افزود: بر همین اساس نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر در این شهرستان تشکیل و کمیته های۱۰ گانه خدمات سفر برای تسهیل خدمات به مسافران نوروزی در شهرستان آران و بیدگل کار خود را آغاز کردند.

 

رضایی ادامه داد: کمیته خدمات اسکان و رفاه، حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی امنیتی و ترافیک شهری، نظارت و تنظیم بازار، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، برنامه‌ریزی و آمار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت، سلامت و محیط زیست و اطلاع رسانی، تبلیغات، فرهنگی و فضای مجازی کمیته های ده گانه ستاد خدمات سفر این شهرستان را تشکیل می دهند.

 

رئیس خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: شهرستان آران و بیدگل برای پذیرایی از گردشگران با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان آماده می شود و در صورتی که با پیک جدید همه گیری کرونا مواجه نشویم این شهرستان میزبان گردشگران زیادی از مناطق مختلف خواهد بود.

 

رضایی خاطر نشان کرد: نوروز بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها، جاذبه‌ها، فرصت‌ها و توانمندی‌های شهرستان آران و بیدگل است چرا که این شهرستان با۵۰۰ اثر تاریخی، طبیعی و معنوی شناسایی شده شامل ۱۵۰ اثر ثبتی بناهای تاریخی، اشیاء منقول و آثار طبیعی و معنوی مقصد گردشگری بسیاری از مسافران در نوروز خواهد بود.

 

به گفته وی، شهرستان آران و بیدگل دارای یک باب هتل، ۱۷ خانه مسافر، ۸ واحد بوم‌گردی و ۲ اقامتگاه سنتی دارای مجوز میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و می تواند خاطره خوشی را برای مسافران نوروزی رقم بزند.

کد خبر 1139236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha