رویداد ملی فهما هنر مسجدی را به خدمت دین و انقلاب درآورده است

زارعی با مطلوب ارزیابی کردن سطح کیفی سومین رویداد ملی فهما، گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با برگزاری رویداد فهما ابزار هنر را به خدمت دین و انقلاب درآورده است.

«کورش زارعی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ترکیب هیئت داوران رویداد ملی فهما شامل افراد متخصص در حوزه های مرتبط است، اظهار کرد: اینکه مسئولان برگزاری ستاد فهما با این دقت و حساسیت چنین داوران ممتازی را انتخاب کردند، نشان دهنده رشد روزافزون این رویداد ملی است.

 

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری افزود: سطح کیفی سومین رویداد ملی فهما خوب است و نشان دهنده رشد و ارتقای این رویداد نسبت به سال های گذشته است.

 

وی ادامه داد: همان طور که در گذشته نیز گفتم مهمترین کار پس از پایان برگزاری هر مسابقه و جشنواره این است که نفرات برتر آنها به حال خود رها نشوند بلکه تحت آموزش قرار گیرند و با دوره های مهارت افزایی، دانش افزایی برای آنان برگزار شود و به این صورت وقتی یک بچه مسجدی با استعداد شناسایی شد، او را در مسیر تبدیل شدن به یک چهره شاخص فرهنگی و هنری سوق دهیم.

 

زارعی تاکید کرد: خیلی خوشحالیم که ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با برگزاری رویداد ملی فهما به یک بلوغ رسیده است و هر سال بهتر از گذشته این رویداد را برگزار می کند؛ رویدادی که به خوبی توانسته جای خود را در میان مسابقات فرهنگی و هنری پیدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: رویداد ملی فهما اتفاق بدیع و ابتکاری در حوزه مساجد است زیرا همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از ابزار هنر برای تبلیغ دین و انقلاب استفاده کرد و این درست کاری است که ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با برگزاری رویداد فهما به دنبال آن است.

 

گفتنی است، داوری مرحله نهایی سومین دوره رویداد ملی فهما در روزهای 29 و 30 دی ماه در حال برگزاری است تا برترین های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال 1400 مشخص شوند.

کد خبر 1139262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha