افتخارآفرینی خادم رسانه حرم هلال بن علی(ع) در جشنواره بین المللی رسام

مسئول معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) از افتخارآفرینی خادم رسانه حرم هلال بن علی(ع) در جشنواره بین المللی فیلم رسام خبر داد.

علیرضا گلزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادم رسانه حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) در سومین جشنواره بین المللی فیلم رسام افتخارآفرین شد.

 

مسئول معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: فیلم کوتاه «معلم» به تهیه کنندگی و کارگردانی «محمد مهدی فکریان آرانی» خادم افتخاری این حرم مطهر در این جشنواره بین المللی شرکت کرد و از بین ۱۳۰۰ اثر رسیده به جشنواره از ۱۷ کشور جهان به عنوان بهترین فیلم داستانی با موضوع ایثار انتخاب شد.

 

گلزاده خاطر نشان کرد: مستند چهار دقیقه ای «معلم» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی فکریان توسط موسسه رویش رسانه تولید شده است و تلاش می کند عشق و محبت و تلاش و ایثارهای مجاهدانه معلمان را به تصویر بکشد.

 

مسئول معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این فیلم کوتاه پیش از این هم برگزیده پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد شده بود.

 

گلزاده ادامه داد: مجید نظیمی آرانی و علیرضا رضائیان به عنوان بازیگران این فیلم نقش آفرینی کردند و علی ظاهری به عنوان تدوین گر، رضا قاسمی تصویربردار، مصطفی بهمنی صدابردار، محمد خالقی مدیر تولید و محسن مشرقی به عنوان دستیار تهیه  در این اثر هنری نقش آفرینی کرده اند.

 

کد خبر 1139416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha