بانوان  سیستان و بلوچستان  در بحث عفاف و حجاب در کشور سرآمد هستند

رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: بانوان سیستان و بلوچستان همواره در بحث عفاف و حجاب در کشور سرآمد بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مریم عسکری دهنو رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان در نشست کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر با موضوع عفاف و حجاب در جامعه بیان داشت:  زنان و بانوان ایران، خصوصاً بانوان استان سیستان و بلوچستان همواره در بحث عفاف و حجاب سرآمد بوده و الگویی برای زنان مسلمان هستند.

 

 

رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر با اشاره به گسترش فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی ناشی از این فضاها گفت: نیاز است که به جوانان و نوجوانان جامعه، این آسیب ها و نحوه مقابله با آنها آموزش داده شود و خطرات آن نیز بیان شود تا کمتر دچار آسیب شوند.

 

همچنین در این نشست، مقرر گردید غرفه ای تحت عنوان حجاب و عفاف در بازارچه موقت و جشنواره توانمندی‌های بانوان سرپرست خانوار در محل مجتمع نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان جهت آموزش جوانان و نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی دایر گردد.

 

شایان ذکر است این نشست، با حضور تنی چند از اعضای کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر، رئیس اداره عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان نیز برگزار شد.

کد خبر 1139452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha