کانون های مساجد ظرفیت بزرگی برای تولید برنامه های فرهنگی هنری هستند

بیکی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی برای تولید برنامه های فرهنگی هنری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی بیکی» ظهر امروز (پنجشنبه 30 دی) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تبریک انتصاب ایشان، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی برای نشر فعالیت های فرهنگی و هنری هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه نگاه دلی به کانون های مساجد باعث پیشرفت و توسعه می شود، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حداقل هزینه بهترین و بیشترین بهره برداری را انجام می دهند.

 

وی، برگزاری چندین دوره جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد را تنها رویداد ملی در فیلم مسجدی کشورعنوان کرد و گفت: استان گلستان برند این جشنواره شده و در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اعتبار ویژه ای برای آن در نظر گرفته است.

 

بیکی با اشاره به رویداد ملی فهما در کشور، اظهارداشت: استان گلستان در سال جاری با ثبت فعالیت های کانون های مساجد در این رویداد ملی، در جایگاه خوبی قرار دارد.

 

وی ادامه داد: 818 کانون فرهنگی هنری در گلستان فعالیت می کنند که از این تعداد 257 کانون شهری و 565 کانون روستایی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: از این تعداد، 527 کانون اهل شیعه و 295 کانون اهل سنت هستند.

 

وی، تعداد کتابخانه های مخزن دار و بدون مخزن استان را 145 کتابخانه برشمرد و افزود: 60 هزار نفر عضو کانون های مساجد استان هستند.

 

بیکی با اشاره به برنامه های دهه فجر کانون های مساجد استان، گفت: در دهه فجر امسال نیز همچون سال های گذشته، برنامه 10 شب 10 مسجد با موضوع گفتمان سازی انقلاب اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب و امید آفرینی برگزار می شود.

 

کد خبر 1139516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha