ترویج فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی سیاست گذاری فرهنگی با محوریت بانوان است

قاسم پور با اشاره به اهمیت سیاست گذاری فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی گفت: رویداد فرهنگی افتتاحیه نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی و ایرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» با حضور در ایین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی و ایرانی شهر کرج که پنجشنبه 30 دی ماه برگزار شد گفت: نمایشگاه تخصصی حجاب و عفاف در کرج با هدف ترویج فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی راه اندازی شده است.

 

فرماندار شهرستان کرج با اشاره به اهمیت فعالیت قرارگاه اجتماعی کرج افزود: کار و امور اجرایی مرتبط با بانوان را برعهده خود آنان نهاده ایم تا خود آنان متولی امر ترویج فرهنگ پوشش و حجاب باشند.

 

وی اظهار کرد: طراحان جوان پوشش در امر حجاب و عفاف با ظرفیت و توانمندی ویژه ای همراه هستند که شکوفا سازی این ظرفیت ها در قالب سیاست گذاری فرهنگ میثر می شود.

 

وی عنوان کرد: شکل گیری قرارگاه اجتماعی امور بانوان با هدف پیگیری مطالبات این قشر در شهرستان کرج در قالب برپایی جلسات متعدد انجام شد.

 

قاسم پور ادامه داد: دستگاه های فرهنگی و اجرایی نقش ویژه ای به منظور ترویج فرهنگ زندگی ایرانی و اسلامی برعهده دارند و در حوزه پوشش نیز تنها بخش از گستره عظیم فرهنگ هستند اما همین حوزه تأثیر بسیاری در ارتقاء رشد فرهنگی شهر را دارد.

 

فرماندار شهرستان کرج خاطرنشان کرد: از بانوان فعال در دفتر امور بانوان و خانواده شهرستان کرج به ویژه نهادهای فرهنگی برای مشارکت در این رویداد فرهنگی دعوت می شود.

کد خبر 1139623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha