برگزاری هفته فیلم و عکس استان گلستان/ ٣١ فیلم به نمایش گذاشته می شود

صاحبدل از برگزاری هفته فیلم و عکس استان گلستان از (٢ تا ۴ بهمن) در سینما کاپری گرگان خبر داد.

«مهدی صاحبدل» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به همت انجمن سینمای جوانان استان و با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هفته فیلم و عکس استان گلستان از روز (شنبه ٢ بهمن) تا (دوشنبه ۴ بهمن)  در سینما کاپری گرگان برگزار می شود.

 

رئیس انجمن سینمای جوانان گلستان افزود: در این رویداد ضمن برپایی نمایشگاهی از عکس های عکاسان گلستان، ٣١ فیلم از فیلمسازان استان در ۶ سانس به نمایش در می آید.

 

وی ادامه داد: همچنین منتخبی از فیلم های برگزیده سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در سه سانس به نمایش گذاشته می شوند.

 

صاحبدل گفت: در هفته فیلم و عکس گلستان،  فیلم های آنه خدیجه به کارگردانی مهدی ناظریان، مجتمع به کارگردانی علی شاهینی، خاک گور به کارگردانی آرش اسپومحلی، مامان به کارگردانی شمیلا کشاورز، عشق که جای خود دارد به کارگردانی بنیامین شکیبا، پارادوکس به کارگردانی محمد رمدانی، ونگ وا به کارگردانی حاتم نائیج زاده، دزدگیر به کارگردانی یوسف شفیق، منهای هفتاد و پنج به کارگردانی محمد ازبک زایی، پابوس آقا به کارگردانی یاسین رضوانی، موج اول به کارگردانی زهرا مسلمی پور، شاه کشی به کارگردانی پورنیک کاوش، چند شاخه گل به کارگردانی مهرداد پروانی، در میان دیوارها به کارگردانی محمد حسین صفری و کاه به کارگردانی حامد سراوانی به نمایش درمی‌آید.

 

وی، فیلم های واهمه به کارگردانی علیرضا صمدی، سفر با صفر به کارگردانی سیاوش پاکدل، اختلال به کارگردانی علی رستمیان، محرمانه به کارگردانی علیرضا شمالی، صحافی کوروش به کارگردانی فرزانه کوروش زاده، جنگلیان به کارگردانی مهدی کامرانی راد، سرانجام به کارگردانی علیرضا هلالیان، یکبار زندگی به کارگردانی مهدی شمقدری، ماجرای شبه قتل های آقای ت به کارگردانی مهرناز خسروی، چاپنداز به کارگردانی سهیل عرب زاده، وداع در تپه نقره ای به کارگردانی مهدی صاحبدل و یاشار کمیزی، متاسفم به کارگردانی میثم لطفی و تصمیم به کارگردانی فرهنگ عمرانی را از دیگر فیلم های این رویداد هنری برشمرد.

 

صاحبدل اظهارداشت: آیین اقتتاحیه هفته فیلم و عکس گلستان ساعت ١۵ روز (شنبه ٢ بهمن) با حضور مسئولان استان در سینما کاپری گرگان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از فیلمسازان شرکت کننده و چند تن از روسای انجمن های فیلم و عکس شهرستانهای استان تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1139648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha