شور و نشاط، همراه با معنویت از مهمترین مصادیق پیشرفت و توسعه جامعه است

سردار کریمی گفت: شور و نشاط، همراه با معنویت از مهمترین مصادیق پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز (1 بهمن) در آیین افتتاحیه جام پرچم که همزمان با سراسر کشور در اراک برگزار شد، پرچم جمهوری اسلامی ایران را نماد ارزش های اسلامی و انقلابی دانست و گفت: جام پرچم شور و نشاط را در جامعه ایجاد می کند و شور و نشاط همراه با معنویت لازمه پیشرفت جامعه است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ایشان را نمونه بارزی از انسان ولایتمدار دانست، و افزود: پیرو ولایت بودن هدایت، کرامت معنوی و شفاعت را به ارمغان می آورد و اگر امروز به دنبال سعادت هستیم باید مسیر شهدا که همان مسیر ولایت و معنویت است گام برداریم.

 

وی معرفت، اخلاص، استقامت، سرعت و سبقت در کنار اطاعت محض از ولایت فقیه را از مولفه های مهم موفقیت حاج قاسم سلیمانی در عرصه های مختلف دانست و اضافه کرد: موفقیت های حاج قاسم در صحنه های مختلف، دستاوردهای عظیمی را برای امت اسلام داشت و امروز مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز در تراز اسلام است.

 

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا با تاسی از شهدای دشت کربلا ولایتمداری را سرلوحه حرکت خود قرار دادند و با حضور در جبهه های حق علیه باطل رضایت الهی و ارزش های اسلامی را انتخاب کرده و عزت و سربلندی را برای ملت ایران و امت اسلامی رقم زدند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی ارزش های اسلامی باید مورد توجه باشد، گفت: حاکم شدن ارزش های اسلامی در برنامه ها موجب رشد و حرکت شتابنده جامعه به سمت پیشرفت خواهد شد و جوانان باید در این مسیر پیشگام باشند.

 

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار و سربلندی است و ما باید ادامه دهنده راه این انقلاب ارزشمند باشیم.

 

وی در پایان پرچم جمهوری اسلامی ایران را نماد ارزش های اسلامی و انقلابی دانست و اضافه کرد: هزاران شهید عزیز خون پاک خود را برای برافراشته نگه داشتن این پرچم داده اند و همگان باید از این نماد به خوبی پاسداری کنیم.

تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در جام پرچم

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در مراسم افتتاحیه جام پرچم در اراک گفت: برگزاری جام پرچم راهی برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و همچنین تشویق افراد به ورزش و تندرستی است.

 

سید«وحید میر نظامی» با تاکید بر اینکه این جام علاوه بر شر و نشاط در جامعه و در بین نسل جوان و نوجوان یک پیوست فرهنگی نیز دارد، افزود: در این رقابت ها فرهنگ انقلاب اسلامی و اندیشه‌های سردار سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی به نوجوانان شهر منتقل خواهد شد.

 

گفتنی است جام پرچم به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از عصر امروز جمعه یکم بهمن ماه آغاز و تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن در سالن شهیدان ثامن واقع در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ادامه خواهد یافت.

کد خبر 1139732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha