برگزاری جشن تولد اعضای کانون صاحب الزمان (عج) آسفیج در مسجد

نظری گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) جشن تولد بچه های مسجدی ویژه بانوان در مسجد برگزار می شود.

«فاطمه نظری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاه به برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) و جشن تولد بچه های مسجدی گفت: به همین مناسبت از حدود 60 نفر از مادران و فرزندان متولد ماه های اخیر (آذر، دی، بهمن و اسفند) تقدیر می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای آسفیچ درمیان با اشاره به برگزاری مولودی خوانی، سخنرانی و... افزود: این اقدامات با همکاری کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) و خانه قرآن آل طه انجام می شود.

 

وی یادآور شد: یکی از برنامه های کانون برگزاری جشن تولد بچه های مسجد است که هر چند ماه یکبار انجام می شود و در صورت تمایل مادران با پخت کیک های خانگی در محل مسجد از مردم پذیرایی می کنند.

 

به گفته وی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر علاوه به تقدیر از  25 نفر از مادرانی که سالروز تولدشان بوده و یا نام و القاب حضرت زهرا (س) را دارند از ۳۵ نفر از بچه های مسجدی نیز تقدیر به عمل می آید.

 

نظری از دیگر برنامه ها به برگزاری سرود و مسابقه پرتاب شکلات اشاره کرد و گفت: این کانون در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، با برگزاری جشن‌ های باشکوه،‌ در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و برنامه‌های فرهنگی و هنری موفق عمل کرده است.

 

 

کد خبر 1139756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha