نوجوانان هنرمند خمینی شهری دست‌بوس مادرانشان شدند

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان خمینی شهر جشنی با موضوع روز مادر برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان خمینی شهر، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان خمینی شهر جشنی را با موضوع روز مادر در کانون سلمان فارسی برگزار کرد.

در این جشن بیش از ۷۰ نوجوان هنرمند با دستبوسی و تقدیم شاخه گل به مادرانشان روز مادر را تبریک و از آن ها تقدیر کردند. 

محمد جواد حاجیان سرپرست دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان هدف از برگزاری این نوع جشن ها را ایجاد فضای صمیمی و عاطفی بین مادران و فرزندان بیان کرد و گفت: اینگونه جشن ها می‌تواند احساسات و عواطف بین مادر و فرزند را عمق بیشتری دهد و فرزندان علاقه و محبتشان را نسبت به مادر با زبان گویا خیلی راحت تر ابراز کنند.


وی ادامه داد: جشن تجلیل از مادران هنرمند پرور به مدت ۸ سال و از سال ۹۲ در شهرستان خمینی شهر توسط این مجموعه برگزار می شد و امسال نیز نهمین دوره خود را به همت نوجوانان دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان به تصویر کشاند.

‌حاجیان با بیان اینکه صفر تا صد اجراهای هر بخش این جشن توسط خود نوجوانان صورت گرفت، افزود: جشن امسال برنامه های متنوعی همچون تلاوت قرآن ،رادیو نوستالژی، دوبله، مسابقه و دکلمه در ارتباط با مادر را به همراه داشت که از شاخص ترین بخش های آن می‌توان‌ به دست بوسی نوجوانان از مادرانشان اشاره کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم مسئولان مختلف شهرستان از جمله آقای محسن صادقی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی خمینی شهر و همچنین آقای احمدی دبیر جشنواره عمار استان اصفهان نیز حضور داشتند.

کد خبر 1139863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha