برگزاری همایش بزرگ «با افتخار مادرم» در قزوین

چراغی گفت: همایش بزرگ «با افتخار مادرم» با همکاری تشکل های مردمی استان قزوین در روز یکشنبه سوم بهمن ماه مصادف با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ناهید چراغی» در خصوص برگزاری همایش بزرگ «با افتخارمادرم» در قزوین اظهار کرد: این همایش به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و با همکاری مجموعه های تربیتی و هیئت های مذهبی بانوان شهر قزوین به منظور تبیین جایگاه مادری و ارزش نهادن به مقام مادر، با سخنرانی دکتر انوشه و برنامه های طنز برگزار خواهد شد.

 

دبیر ویژه برنامه با افتخار مادرم ادامه داد: این همایش یکشنبه سوم بهمن ماه همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت 14  و 30 دقیقه در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه دست سازه‌های مادران و همچنین غرفه های مشاوره خانواده و کودک و نوجوان از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه برگزاری این برنامه صورت می گیرد.

 

چراغی یادآور شد: همچنین در این همایش طوماری به منظور داشتن شهر دوستدار مادر و کودک توسط شهروندان امضا خواهد شد.

 

گفتنی است همایش بزرگ «با افتخار مادرم» با مشارکت اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، سازمان تبلیغات، جبهه فرهنگی ، امور بانوان استانداری، اداره کل ورزش و جوانان  و بسیج جامعه زنان  برگزار می شود.

کد خبر 1139925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha