توزیع بیش از سه هزار اقلام ضروری میان مددجویان کمیته امداد مناطق سیل زده جنوب فارس

بذرافشان گفت: سه هزار و ۳۸۷ مورد اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و ... در حال توزیع میان مددجویان کمیته امداد مناطق سیل زده جنوب فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (یکشنبه 3 بهمن) از آغاز توزیع اقلام ضروری بین مددجویان آسیب دیده از سیل اخیر جنوب فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سه هزار و 387 مورد اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و ... در حال توزیع میان مددجویان کمیته امداد در این منطقه است.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: در پی وقوع بارندگی های اخیر در جنوب فارس و جاری شدن سیلاب، منازل، دام و طیور و لوازم ساکنین مناطق جنوبی استان آسیب های فراوانی دید.

وی اضافه کرد: با همکاری بنیاد مستضعفان، منابع امدادی و کمک های خیران این اقلام تهیه شده و در حال توزیع است و تاکنون به 602 خانوار آسیب دیده مبلغ سه میلیارد و 387 میلیون ریال نیز مساعدت پرداخت شده است.

بذرافشان اعلام کرد: بیش از 6 میلیارد ریال بسته های غذایی تهیه و توزیع شده است و 365 راس دام سبک و سنگین به ارزش 11 میلیارد و 400 میلیون ریال نیز خریداری و در حال توزیع به مددجویانی است که دام آنان در سیل اخیر آسیب دیده است.

وی تاکید کرد: بازسازی و تعمیرات منازل خسارت دیده در مرحله تامین اعتبار قرار دارد و ارزش ریالی اقلام ضروری تهیه شده برای مددجویان آسیب دیده در این سیل 61 میلیارد و 548 میلیون ریال است.

کد خبر 1140327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha