سلسله نشست های فاطمی در کانون رضوانفر برگزار شد

حجت الاسلام موسوی کیا گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و همچنین روز مادر سلسله نشست های فاطمی با حضور بانوان ساکن در منطقه حصیرآباد برگزار شد.

«حجت الاسلام سید علی موسوی کیا» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز ُ اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و همچنین روز مادر سلسله نشست های فاطمی با حضور بانوان ساکن در منطقه حصیرآباد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رضوانفر اهواز افزود: این نشست ها به مدت یک هفته برگزار شد که اختتامیه این نشست ها با حضور دکتر مرضیه کاکانژاد روانشناس زنان و همچنین آیت الله سید طیب موسوی امشب سوم بهمن ما برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نشست های تخصصی به صورت ماهانه در این کانون برگزار می شود تصریح کرد: این جلسات با هدف بصیرت افزایی و همچنین رشد تحلیلی جوانان و نوجوانان در رشته ها قرآنُ تفسیر ادیان و مذاهب با حضور اساتید برجسته در این حوزه ها برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی کیا تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با برگزار دوره های مختلف در زمینه بازیگری و نویسندگی استعدادهای مختلفی را به جامعه معرفی کنیم این دوره ها در اسفند ماه برگزار خواهند شد.

 

کد خبر 1140352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha