تابع بانوی فاطمی بودن را باید در عمل نشان دهیم

ولیپور با اشاره به اینکه در عمل باید نشان دهیم تابع بانوی فاطمی هستیم، گفت: اگر خانم ها شاغل هستند اجازه ندهند کار کردن در بیرون از خانه، به کارهای درون خانه و همسر و مادر بودن سایه بیندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «آرزو ولیپور» امروز(سوم بهمن) در ویژه برنامه تجلیل از بانوان کتابدار مازندران که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مقام مادر تحت عنوان« چو مادر برای کتاب»  با حضورهمکاران خانم اداره کل استان و کتابداران ساری در کتابخانه ابن شهراشوب ساروی برگزار شد با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) روز زن و مقام مادر اظهار کرد: بی شک الگوگیری از سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س)، برکات مادی و معنوی بسیاری برای انسان چه مرد و چه زن به همراه دارد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه در عمل باید نشان دهیم تابع بانوی فاطمی هستیم، بیان کرد: اگر خانم ها شاغل هستند اجازه ندهند  کار کردن در بیرون از خانه، به کارهای درون خانه و همسر و مادر بودن سایه بیندازد.

 

وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی به عنوان نهادی که در ارتباط دائم با مردم است و می تواند در ساخت و یا تداوم ارزش ها در میان اعضای جامعه نقش ویژه ای ایفا کند افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان برنامه های متنوعی را به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، هفته زن و بزرگداشت مقام مادر اجرا می کند.

 

ولیپور با اشاره به اینکه در فضای کتابخانه های عمومی استان بیش از ۶۵ درصد همکاران ما خانم هستند و فعالیت های خوبی را در سطح کتابخانه ها انجام می دهند، گفت: بیشترین مدیران زن در بین ادارات استان را در بدنه اداره کل کتابخانه های عمومی استان داریم که جای خرسندی و مباهات است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: در راستای ارائه خدمات کتابخانه ای به خانم ها یکی از وفاداران ترین مخاطبین کتابخانه های عمومی و قدردانی از حضور و همراهی همیشگی آنان، امکان عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان همزمان با روز زن و مادر فراهم شد.

 

وی در این جلسه به معرفی کتاب قدرت و شکوه زن در کلام امام و رهبری پرداخت و درباره این کتاب اظهار کرد: کتاب «قدرت و شکوه زن» شامل بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌ها و برتری‌های زنان است که توسط انتشارات بیان معنوی در هفت فصل شامل «مادر، پایه بهشتی شدن انسان‌ها»، «زن، مبدا همه خیرات»، «سعادت و شقاوت کشورها به دست زنان»، «کمبود محبت مادری»، «منشا فساد عالم»، «شغل اصلی زن، قدرت زن در مدیریت همسران» و «اجر زنان بیش از مردان» منتشر شده است.

کد خبر 1140413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha