توسعه فرهنگ ترافیک برای کاهش معضلات این حوزه لازم است/تجلیل از مادران شهید

قربانی در جلسه شورای شهر اصفهان گفت: توسعه فرهنگ ترافیک برای خروج از مشکلات ترافیکی و حوادث مسیرهای داخلی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «ابوالفضل قربانی« در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به نابسمانی های ترافیکی شهر اظهارداشت: یکی از چالش های بزرگ کلانشهر اصفهان ترافیک سنگین و مشکلات حمل و نقل است که در ادوار گذشته بوده که مغفول مانده است.

نائب رئیس شورای شهر اصفهان گره ترافیک شهری را چالشی جدی در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: باید برای خروج از این معضل و چالش بزرگ راهکارهای عملیاتی ارائه شود.

 

وی اضافه کرد: تعامل بین حمل و نقل شهری و پلیس راهنمایی و رانندگی برای یکسان سازی و وحدت رویه در مدیریت ترافیک لازم است تا از دوگانگی خارج شود چرا که در حال حاضر تفاوت هایی در نوع مدیریت وجود دارد.

قربانی با بیان اینکه وضع موجود زیبنده کلانشهر اصفهان نیست، تصریح کرد: توسعه فرهنگ ترافیک برای خروج از مشکلات ترافیکی و حوادث مسیرهای داخلی لازم است.

وی یادآورشد: نباید رفع چالش ترافیکی در مسائل متعدد سیاسی و اجتماعی وابسته بشود و آنگاه چالش های زیادی را برای مردم ایجاد کند و با توجه به گذر روزهای پایانی سال و رسیدن به ایام نوروز باید در این حوزه برنامه ریزی جدی انجام شود.

 

*تجلیل از مادران شهدا و جمعی از کارکنان زن شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر از تعدادی از مادران شهدا و جمعی از زنان کارمند شهرداری تجلیل کردند.

در این جلسه همچنین طرح جامع حمایت از خانواده پیشنهادی اعضای شورای شهر برای کارکنان شهرداری اصفهان برای بررسی در جلسه علنی مورد تایید قرار گرفت

کد خبر 1140485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha