قم به رنگ زرد کرونایی درآمد/ورود واکسن اسپوتنیک به قم

محبی گفت: از امروز چهارم بهمن‌ماه، رنگ کرونایی قم به رنگ زرد درآمد و این هشداردهنده روزهای سخت کرونایی خواهد بود.

«سیامک محبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به وضعیت کرونایی در قم گفت: متأسفانه طی روزهای گذشته شاهد افزایشی شدن تعداد تست‌های مثبت کرونا در قم هستیم و ازاین‌رو ما را دچار مشکل کرده است.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این روند افزایشی موجب شد تا از امروز چهار بهمن‌ماه، رنگ کرونایی در استان قم به رنگ زرد درآمده و نشان‌دهنده وضعیت هشدار برای قم باشد.
 

وی بیان داشت: تمامی استان قم شامل، شهرستان‌ها و بخش‌ها و روستاهای قم به رنگ زرد کرونایی درآمده است و متأسفانه این روند افزایشی بیماری را نشان می‌دهد.
 

محبی بابیان اینکه باید همگان تلاش کنیم تا جلوی پیک کرونا گرفته شود گفت: متأسفانه اگر توجه جدی به این امر نشده، بار دیگر شاهد شلوغی‌های بیمارستان‌ها و اعمال محدودیت‌های کرونایی خواهیم بود و پایان سال، پرحاشیه‌ای را ازنظر کرونا در قم خواهیم داشت.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعمال رنگ زرد کرونایی در قم بعد از گذشت سه ماه رقم خورد و در چهارم آذرماه سال جاری استان قم به رنگ آبی کرونایی درآمده بود.


وی تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی ما، عدم تزریق واکسن در قم است که ما را به استان آخر تبدیل کرده است و اگر این روند ادامه‌دار باشد، استان قم دارای مشکلات عدیده‌ای خواهد شد.
 

محبی گفت: تمامی انواع واکسن‌ها ازجمله اسپوتنیک روسی نیز در قم وجود دارد و از همشهریان تقاضا می‌کنیم در اولین فرصت به مراکز واکسیناسیون مراجعه و اقدام به تزریق واکسن کنند.

کد خبر 1140580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha