بررسی طرح شنبه های کتاب مساجد در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می شود

سلسله نشست های بررسی طرح شنبه های کتاب مساجد در ترویج و فرهنگ توسعه کتاب و کتابخوانی در ایام کرونا با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سلسله نشست های بررسی «طرح شنبه های کتاب مساجد در ترویج و فرهنگ توسعه کتاب و کتابخوانی در ایام کرونا» با حضور «محمدرضا مظاهری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می شود.

 

این ویژه برنامه به صورت مجازی امروز دوشنبه ۴ بهمن به صورت مجازی از ساعت ۱۵ الی ۱۶ و ۳۰ دقیقه از طریق اسکای روم و آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به صورت زنده و مستقیم پخش می شود.

 

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند به پیام رسان اسکای روم به نشانی skyroom.online/ch/khaneketab/ khaneketab99 و یا به پیام رسان آپارات به نشانی @khaneketab مراجعه کنند.

 

طرح ملی شنبه های کتاب مساجد یکی از طرح های موفق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که با محوریت استان چهارمحال و بختیاری به عنوان معین رواق کتاب به مدت ۲ سال در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال اجرا است.

 

 

کد خبر 1140637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha