دیدار  و سرکشی از مادر ان شهدا توسط کانون شهید بهشتی ملایر

کمالی گفت: همزمان با روز ولادت حضرت زهرا(س) جمعی از اعضای کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی و هیئت جوانان حزب‌الله ملایر با حضور در منازل مادران شهدا به نیابت از فرزندان شهیدشان این روز را به مادران شهدا تبریک گفتند.

«علی کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر یکی از کانون های با سابقه در شهرستان ملایر  با بیش از یکصد نفر عضو است  که   در سال 82 مجوز خود را دریافت کرده  و فعالیتهای خوبی با همکاری هیات امنای مسجد، هیات مذهبی و...  توسط اعضای کانون در سطح شهرستان از سوی کانون انجام شده است..

 مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی ملایر  با بیان اینکه این کانون در مناسبت‌های مختلف برنامه های خوبی را  دارد  افزود: هم‌زمان با روز مادر دیدار با 15مادر شهید با حضور جمعی از جوانان هیئت حزب‌الله ملایر برنامه‌ریزی شد.

وی هدف از این اقدام را قدردانی از مادران شهدا و تبریک روز مادر به آنان عنوان کرد و  افزود: در این برنامه جمعی از اعضای کانون به همراه جمعی ازهیات  جوانان حزب الله ملایر به نیابت از شهدا به دیدار  مادران مکرم شهیدان رفته و با تقدیم لوح و هدیه یادبودی روز زن و روز مادر را به ایشان تبریک گفتند.

وی گفت: در این  روز از مادران شهیدان غلامی، عابدینی، توحید نژاد، شریفی، طلوعی، سلطانی، حسینی، کرد، بیات، یزدانیار و شهید مدافع حرم ابراهیم‌خانی سرکشی شد .

 کمالی تصریح کرد: در این دیدارها مادران گرانقدر شهدا  ضمن تشریح خصوصیات اخلاقی و رفتاری فرزندان شهیدشان به این شهادت ها افتخار کرده و فرزندانشان را امانتی از سوی خداوند برای فدا کردن در راه اسلام دانستند و تاکید کردند حاضر نیستند این افتخار پاره تنشان را با دنیا عوض کنند..

 وی افزود: در پایان دیدارها  حاضرین جهت گرامی داشت مادرانی که در جوار رحمت حق آرمیده اند بر سر مزارشان حاضر شده و با قرائت فاتحه ای علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

کد خبر 1140870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha