رسالت استاندارد خدمت‌رسانی صادقانه به جامعه و حمایت از سلامت شهروندان است

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: یکی از مهمترین رسالت استاندارد خدمت‌رسانی صادقانه به جامعه و حمایت از سلامت شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان در دومین مجمع عمومی استاندارد با تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان در راستای پیشبرد و تحقق اهداف سازمان ملی استاندارد ایران اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت استاندارد خدمت‌رسانی صادقانه به جامعه و حمایت از سلامت شهروندان است که خوشبختانه این اداره‌کل توانسته با همدلی و همیاری مجموعه به نحو احسن رسالت خود را انجام دهد و امیدوارم این امر همواره تداوم داشته باشد.

 

  

وی با اشاره به اینکه بخش بزرگی از موفقیت‌های این اداره کل مرهون تلاش خدمتگزارانی است که بیش از چند ده  صادقانه خدمت کرده‌اند، افزود:  یکی از اساسی‌ترین عوامل توسعه‌ی هر کشور منابع انسانی آن است.

 

 

مدیرکل استاندارد کردستان عنوان کرد: در جوامع مختلف از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌ی انسانی یاد می‌شود و این مراسم با هدف تودیع بازنشستگی یکی از همکاران ارجمند که پس از 30 سال کار و تلاش صادقانه به افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند در این اداره‌کل  برگزار شده است.

 

 

در پایان از زحمات و تلاش شهناز حسن زاده معاون ارزیابی انطباق استاندارد با اهدای لوح تقدیری تشکر و قدردانی شد و مهدی سحری با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت ارزیابی انطباق معرفی شد.

 

 

گفتنی است؛ در این جلسه معاونین استانداردسازی و آموزش، ارزیابی انطباق و منابع انسانی و امور حقوقی به ارائه‌ گزارشی از عملکرد ده ماهه‌ حوزه ی خود و دستاوردهای آن  در سال  1400 پرداختند.  

کد خبر 1140889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha