پاسداری از فرهنگ عمومی جامعه وظیفه همگانی است

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: پاسداری از فرهنگ عمومی جامعه وظیفه همگانی است و فرهنگ اصلی ترین هدف و شجره طیبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سعید ضابطی در نود و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: پاسداری از فرهنگ عمومی جامعه وظیفه همگانی است و فرهنگ اصلی ترین هدف و شجره طیبه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به نقش و جایگاه شورای فرهنگ عمومی در جامعه اشاره کرد و افزود: از ویژگی های این شورا انقلابی بودن آن است و این شورا که مسئولیت آن بر عهده نماینده ولی فقیه می باشد از جایگاه والایی برخوردار است لذا برای تداوم جریان ولایت فقیه درشهرستان لازم است مصوبات تصویب شده در شورا عملیاتی و اجرا شود.


ضابطی با تـأکید بر نهادینه شدن فرهنگ مسئولیت پذیری در ادارات و دستگاه ها ادامه داد: از ثمره نهادینه شدن این فرهنگ؛ کاهش تنش ها و پاسخ گویی است که پاسخ گویی و گزارش دادن و شفاف سازی در حوزه عملکرد مدیریت دستگا ها مهم ترین پارامتر و مؤلفه در امر مسئولیت پذیری است.


دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به تدوین نقشه راه فرهنگ و هنر اصفهان که حاصل تلاش گروهی و تیمی استان اصفهان درخصوص چشم انداز ۵ ساله ۱۴۰۴ است، افق ترسیم شده شهرستان را با توجه به جمعیت و جغرافیای شهرستان تشریح کرد.


ضابطی ادامه داد: در افق ۵ ساله باید به نقطه هدف تعیین شده در حوزه فرهنگ و هنر دست یابیم که این هدف تنها با تعامل و همراهی و همگرایی در حوزه فرهنگ و هنر توسط دستگاه های دولتی و خدماتی شهرستان تحقق می یابد.

کد خبر 1141159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha