اجرای هزار برنامه ویژه ایثارگران و خانواده های شهدا در دهه فجر/مهمانی لاله ها در ۲۹۰ گلزار شهدا برگزار می شود

وزیری از اجرای بیش از یکهزار برنامه فرهنگی و هنری ویژه جامعه ایثارگری و خانواده های معظم شهدا در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «اسرافیل وزیری» امروز «سه شنبه ۵ بهمن» در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان گلستان اظهار کرد: تکریم و تعظیم خانواده های شهدا و ایثارگران جزو برنامه های همیشگی ماست و در ایام پیروزی انقلاب برنامه های متفاوتی برای جامعه ایثارگری و تکریم خانواده های شهدا خواهیم داشت.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: همزمان با آعاز برنامه های دهه فجر زنگ انقلاب در یکی از مدارس شاهد شهر گرگان به صورت نمادین نواخته خواهد شد و در سایر مدارس و هم چنین در بستر سامانه شاد نیز گلبانگ انقلاب به صدا در می اید.

 

وی افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا،عطرافشانی گلزار شهدا، پایش سلامت پدران و مادران شهدا، جشنواره پژواک ۴۳ به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، همایش تجلیل از دانش اموزان برتر شاهد و ایثار گر از جمله برنامه های این ایام است.

 

رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی از جمله رالی صحرا ویژه جامعه ایثارگری استان، تجلیل از ۲۱ زندانی سیاسی، مسابقات کتابخوانی، طرح روایتگری و غیره از دیگر برنامه هایی است که در ایام دهه فجر از سوی کمیته ایثارگران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه هزار برنامه در دهه فجر امسال در قالب کمیته ایثارگری استان برگزار خواهد شد، گفت: برنامه جلوس نمادین امام خمینی (ره) در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان همراه با برنامه های جانبی به صورت متمرکز و ویزه برگزار خواهد شد. هم چنین برنامه مهمانی لاله ها نیز در بیش از ۲۹۰ گلزار شخدای استان همزمان با سراسر کشور عصر روز ۱۴ بهمن ماه با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1141199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha