فعالیت ۱۴ مشاور در جهت ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان  به مردم کرمانشاه

حجت الاسلام محرابی، گفت: برای اولین بار هم اکنون ۱۴ مشاور در سطوح مختلف حوزوی و دانشگاهی در مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر مشغول ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان به مردم استان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،حجت الاسلام محمد محرابی امروز(پنجم بهمن) در نشست خبری در در دفتر امام جمعه استان برگزار شد، گفت:  این مرکز مشاوره با مشارکت حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف با هدف خدمات رسانی رایگان مشاوره ای به مردم استان راه اندازی شده است.

 

مسئول مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر کرمانشاه  افزود: مردم می توانند در خصوص موضوعاتی همچون مشاوره زوجین، تربیت فرزندان، بهداشت روانی، احکام دینی با این مرکز در ساعات  ۹ تا ۱۲  تماس بگیرند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  آمادگی داریم تا ساعات خدمات رسانی مشاوره ای را زیاد کنیم و کسانیکه نمی توانند صبح تماس بگیرند در شیفت عصر  خدمات‌رسانی مشاوره ای ارائه خواهیم داد.

 

 

حجت الاسلام محرابی تصریح کرد:به زودی اینستاگرام مرکز را راه اندازی  و پس از آن باشگاه اعضای مرکز را با هدف ارائه تسهیلات و مشاوره به جوانان در آستانه ازدواج فراهم خواهیم کرد تا مردم به راحتی خدمات را دریافت کنند.

 

 

مسئول مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر کرمانشاه اظهار کرد: دو دوره تخصصی خانواده و کودک و نوجوان برای مشاوران مرکز با حضور اساتید برجسته کشوری در حال برگزاری است و به زودی اولین کارگاه فصلی با رویکرد مشاوره دینی را برای مشاوران مرکز برگزار خواهیم کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه هزینه مشاوره های حضوری اکنون به ازای هر ۴۵ دقیقه به طور متوسط ۱۵۰ هزار تومان است ،گفت: برای حمایت از خانواده ها و در راستای تحکیم و تقویت این نهاد مقدس همه مشاوره های این مرکز به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

*تا کنون بیشترین موضوعات تماس ها مربوط به روابط بین زوجین است

 

 

درادامه این نشست حجت الاسلام سعید مهدوی امین  گفت: از سال گذشته تاکنون ۷۹۸ تماس تلفنی با مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر گرفته شده و پاسخ دریافت کرده‌اند.

 

 

معاون اجرایی مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر افزود:بیشترین موضوعات تماس ها به روابط بین زوجین مربوط بوده که ۲۳۷ مورد از تماس های گرفته شده با مرکز به اختلاف بین زوجین و  ۹۰ مورد به اختلاف بین خانواده های زوجین اختصاص داشته است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: ازدواج و طلاق با ۱۳۶ مورد تماس ، تربیت فرزند با ۱۰۸ ، بهداشت روانی با ۱۱۶ و سایر موارد با ۶۴ تماس دیگر مشاوره های ارائه شده این مرکز بود و مردم از این مرکز استقبال خوبی کردند.

 

 

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: همه باید برای تحکیم و تقویت بنیان خانواده در جامعه تلاش کنیم و نگذاریم این نهاد مقدس دچار مشکل شود.

 

 

معاون اجرایی مرکز مشاوره دینی پیشگامان مهر در پایان گفت: نیازمندان به امر مشاوره در این مرکز هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ می توانند با شماره ۳۴۲۳۳۸۳۳ تماس بگیرند و مشاوره رایگان دریافت نمایند.

 

 

کد خبر 1141226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha