کمک ۱۳۲ میلیارد ریالی به ایتام فارس با همکاری بسیج و سپاه پاسداران در فارس

بذرافشان گفت: همکاری بسیج و سپاه پاسداران در استان فارس، خیرات و برکات زیادی برای ایتام و فرزندان محسنین در پی داشته و بیش از ۱۳۲ میلیارد ریال به ایتام کمک شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 5 بهمن) در آئین تجلیل از فعالین پویش «ایران مهربان» که به همت بسیج سازندگی استان فارس در محل سالن جلسات سپاه فجر فارس برگزار شد، گفت: همکاری بسیج و سپاه پاسداران در استان فارس، خیرات و برکات زیادی برای ایتام و فرزندان محسنین در پی داشته و بیش از 132 میلیارد ریال به ایتام کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: خدمات سپاه پاسداران در استان فارس برای محرومیت‌ زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان قابل تقدیر است و از اهداف اساسی پویش «ایران مهربان» افزایش سرانه ایتام و محسنین است که سپاه فجر فارس در این طرح همراهی مطلوبی داشته است.

وی اضافه کرد: هم ‌افزایی و مشارکت بیشتر بسیجیان در پویش «ایران مهربان» موجب برگزاری جشن باشکوهی در سال ۱۴۰۰ خواهد شد که لبخند و شادکامی به ایتام هدیه خواهد کرد.

خاطر نشان می شود در این همایش که با حضور فرماندهان نواحی سپاه و مدیران کمیته های امداد شهرستان های فارس به صورت نشست مجازی برگزار شد از 110 نفر از فعالان پویش «ایران مهربان» در استان فارس تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1141255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha