کد پرداخت دیجیتالی صدقات در قم رونمایی شد/افتتاح قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم، حاج مصطفی نبی‌لو 

با حضور جمعی از مسئولان، QR کد پرداخت دیجیتالی صدقات در قم رونمایی و قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم، حاج مصطفی نبی‌لو افتتاح شد. 

به گزارش خبرگزاري شبستان از قم، در این مراسم که در اداره‌کل کمیته‌امداد استان قم برگزار شد، حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم با اشاره به اینکه توسعه، با حضور و مشارکت مردم شکل می‌گیرد گفت: ماموریت ما در حوزه خیر و احسان بر مبنای مشارکت مردمی است و بدون حضور مردم نمی‌توان کار خیر و احسان انجام داد.

 

وی بیان کرد: مردم کار خیر و احسان را در گذشته به خوبی انجام داده‌اند و از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود و ما هم در کنار آنها هستیم، خدا را شاکریم که مردم به کمیته امداد اعتماد دارند.

 

محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در این مراسم عنوان کرد: کمیته امداد همیشه همگام با تکنولوژی از نرم‌افزارها و شیوه های نوین خدمت رسانی به محرومان بهره برده است و کاهش زمان فرآیند مساعدت به نیازمندان، کاهش هزینه های اجرایی و پرداخت های فرامرزی در تمام نقاط جهان از مزایای پرداخت صدقات و وجوهات به صورت برخط است.

 

وی با قدردانی از مردم که همیشه در کنار این نهاد مقدس بوده‌اند تصریح کرد: کمک‌های مردمی پس از فرمان رزمایش مواسات توسط مقام معظم رهبری بیشتر از گذشته شده است.
مسعودیان راد افزایش کمک های مردمی به نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی را خاطرنشان و اظهار کرد: پیام این اتفاق مبارک این است که مردم همواره به یاد نیازمندان هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: بر اساس این طرح که همزمان در سراسر کشور آغاز و فعال شده است نیکوکاران می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند خود با اسکن کد QR که بر روی صندوق صدقات نصب شده، صدقه خود را پرداخت کنند.

 

افتتاح دفتر قرارگاه جهادی شهید مصطفی نبی‌لو در کمیته امداد استان قم

 

همچنین مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم در مراسم افتتاح دفتر قرارگاه جهادی شهید مصطفی نبی لو با تجلیل از مقام شامخ تنها شهید مدافع حرم کمیته امداد گفت: افتتاح این دفتر قرارگاه، نقطه عطفی در اقدامات جهادی این نهاد و گروه‌های جهادی استان در خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی خدمت‌رسان در این قرارگاه ساماندهی خواهند شد افزود: کمیته امداد در کنار تمام گروه‌های جهادی است و از آنها حمایت می‌کند.
در افتتاح دفتر قرارگاه شهید مصطفی نبی لو که توسط همسر محترم شهید و با حضور تعدادی از مدیران استان انجام شد با اهدای هدیه‌، از همسر و پسر آن شهید والامقام تجلیل شد.

کد خبر 1141333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha